ROMOVIA.EU: Vanesa Kokyová postúpila v Talentmánii 2010

Nesklamala očakávania. V dnešnom -predposlednom - semifinálovom kole Talentmánie 2010, ktorú vysielala TV Markíza, výrazne zabodovala 12-ročná žiačka z Gánoviec - Vanesa Kokyová.

V dnešnom kole Vanesa súperila s duom Veronika Knoflíčková a Vojtěch Kříž, nad ktorým hravo zvíťazila.

Po jej vystúpení zostal unesený aj Pavol Habera, ktorý sa v rámci celej súťaže vlastne prvý raz postavil, aby vzdal hold mladej talentovanej speváčke.

O Vanese Kokyovej sa dokonca v tipovaní uvažovalo aj ako o víťazke večera s absolútne najvyšším počtom hlasov, čo sa nakoniec nepotvrdilo.


Adela Banášová:
"Fúúú, Vaneska, ja som nerozumela ani slovo, ale moja duša absolútne súhlasila. Bolo to nádherné."

Pavol Habera: "Toto sa nedá naučiť. Neexistuje žiadna škola na to, aby človek, keď vyjde na javisko, vyzeral tak prirodzene, ako Ty a spieval tak, od pánaboha tak, ako Ty. Máš to tam, spievaš fantasticky. V tomto štýle si to najlepšie, čo som snáď videl a rómsku pieseň som lepšiu nepočul ešte v živote... Myslím, že Veroniku s Vojtechom roznesieš na kopytách.... Ona ma dojala. To, že som nestál, neznamená, že sa mi to nepáčilo. Strašne sa mi to páčilo."

Zdeněk Troška: "Takto zaspievať v jedenástich rokoch, klobúk dole. Skutočne si jeden z najvýraznejších talentov celého tohto podujatia."

Ako zaznelo v dokrútke k vysielaniu, palce jej držali nielen spolužiaci, ktorí ju vyprevadili s transparentom namaľovaným na hodine výtvarnej výchovy, ale aj starostka malej tisícovej obce neďaleko Popradu Ing. Alžbeta Čekovská.

Obec do dnešného večera bola známe len vďaka učebniciam dejepisu - ktoré uvádzajú najstarší archeologický nález z územia Slovenska - travertínový odliatok mozgovne neandertálca. Odnes sa spolu s menom Gánovce bude skloňovať aj meno mladej talentovanej speváčky, ktorú už v predchádzajúcom kole jeden z porotcov - Zdeněk Troška prekvapil otázkou: „Máš už vydané cédečko? Ak nie, tak ho vydáme. To je najväčší zážitok, čo som tu zažil,“ a Adela Banášová len stručne hlesla: "Ty, Koky!"

Viac z predchádzajúceho kola:  Vaneska z Talentmanie: Jej spev v rómčine odrovnal porotu

Celé vystúpenie aj s hodnotením poroty si môžete pozrieť tu: Talentmania - 7. semifinále: Vaneska Kokyová (24.10.2010)

Čítajte tiež: AKTUALITY.SK: Talentmania: Zdvihla z kresiel všetkých porotcov (28.10.2010)